برگزاری کارگاه حل مسئله جهاد میدانی با عنوان مدیریت بهداشت برداشت خرما توسط عضو هیات علمی پژوهشکده خرما و میوههای گرمسیری
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده خرما و میوههای گرمسیری، سه شنبه ۱مهرماه سال جاری طرح استمرار در انتقال یافته ها: مدیریت بهداشت برداشت خرما توسط امانی عضو هیات علمی پژوهشکده خرما با حضور ۳۵نفر از بهره برداران و نخلداران شهرستان رامشیر در این شهرستان برگزار شد. مطالب ارائه شده: معرفی آفات و بیماریهای مهم نخل خرما، اصول و مبانی بهداشت نخلستان در مراحل داشت و برداشت می باشد.
در پایان به سوالات مطرح شده پاسخ فنی و علمی داده شد.


